Ehdot

1. Yleistä

P4H (Jägarliv i Sverige AB), org. nr. 556954-4462. Jägarliv Sverige AB on yritys, joka hallinnoi sivustoa www.p4h, jota myöhemmin kutsutaan ”kotisivuksi”. Sanoilla ”me, meidän ja meitä” näissä ehdoissa viitataan yritykseen Jägarliv i Sverige AB. Seuraavat ehdot koskevat kaikkia tilauksia, jotka asiakas (jota myöhemmin kutsutaan ”sinä”) suorittaa meiltä.

Jos haluat olla yhteydessä meihin, suosittelemme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteessa Support@p4h.se

Käyttämällä kotisivua ja/tai tekemällä tilauksen hyväksyt tässä asiakirjassa (”ehdot”) ilmoitettujen ehtojen noudattamisen. Varmista, että olet lukenut läpi ja ymmärtänyt ehdot ennen kuin teet tilauksesi.

Voidaksesi tilata verkkosivuiltamme, sinun on oltava 18-vuotta.

Meille on tärkeää huolehtia yksityisyydensuojastasi. Käsittelemme henkilötietoja aina voimassa olevien lakien mukaisesti ja meillä on tietosuojakäytäntö, joka on päivitetty henkilötietoasetuksen (GDPR) mukaisesti, joka astui voimaan 25. toukokuuta 2018.

Se, että tuotteita pidetään kotisivuilla tiettynä ajankohtana, ei tarkoita eikä ole takuu siitä, että nämä tuotteet ovat aina saatavilla. Pidätämme oikeuden milloin tahansa lopettaa tuotteen myymisen.

Pidätämme oikeuden muuttaa ehtoja tarpeen mukaan ilmoittamatta siitä sinulle etukäteen. Se versio, joka koskee tilaustasi, on saatavilla kotisivuillamme sinä ajankohtana, kun teet tilauksesi.

2. Hinnat

Kotisivulla ilmoitettavat hinnat sisältävät lakisääteisen arvonlisäveron.

Veloitus ja toimitusajat eri toimitustavoille ilmoitetaan selkeästi maksuvaiheessa. Jos emme voi toimittaa tilaustasi kokonaisuudessaan, vaan meidän täytyy jakaa se useisiin toimituksiin, emme veloita sinulta ylimääräisiä kuluja myöhemmistä toimituksista.

Kampanjahinnat koskevat vain kampanjatuotteita, jotka löytyvät varastosta. Kampanjatarjouksia ja alennettuja tuotteita ei voi yhdistää alennuskoodeihin. Jos alennuskoodi kuitenkin aktivoidaan toisen alennuskoodin yhteydessä tai yhden tai useamman alennetun tuotteen yhteydessä, joka alentaa tuotteen tai tuotteiden hintaa lisää, on P4H (Jägarliv i Sverige AB) oikeus veloitaa asiakkaalta vastaava summa. Varaamme oikeuden peruuttaa erikoistarjouksia ja alennuksia milloin tahansa, ilman ennakkovaroitusta.

Varaamme oikeuden selkeästi virheellisiin hintoihin. Selkeästi virheelliset hinnat voivat käsittää, mutta eivät ole rajoitettu, virheelliset hinnanalennukset kampanjan yhteydessä tai että tuote on ilmainen. P4H 8Jägarliv i Sverige AB) on aina oikeus keskeyttää tilaukset, jotka sisältävät selkeästi virheellisiä hintoja. Asiakkaalla on sen jälkeen oikeus tehdä uusi tilaus oikealla hinnalla.

3. Maksutavat

Tarjoamme useita eri mahdollisuuksia sinulle asiakkaana tuotteesi maksamiseen esimerkiksi: laskun, osamaksun, korttimaksun ja pankkisiirron. Maksutavat vaihtelevat maittain ja se mitä maksutapoja on saatavilla sinun markkoinoillasi, ilmoitetaan kassalla.

Luottotietojen tarkastus
Varaamme oikeuden tarkastaa hakemuksesi maksaa laskulla, osamaksulla tai tilillä ja hylätä sen, rajoittaa sitä tai ehdottaa vaihtoehtoista maksutapaa. Korttimaksamisen yhteydessä varaamme oikeuden tarkastaa maksukortin voimassaolon, sen että kortilla on katetta tilauksen arvon verran ja että ostajan osoitetiedot täsmäävät. Voimme hylätä ostoksen näiden tarkastusten seurauksena.

Veloitukset
P4H (Jägarliv i Sverige AB) ei vastaa myöhästymismaksuista, muistutuskuluista tai viivästyskorosta, kun maksu ei tapahdu ajoissa. Tähän liittyvät kysymykset voidaan osoittaa suoraan Klarnan asiakaspalvelulle.

Muuta
Olet velvollinen antamaan oikean sähköpostiosoitteen ja ilmoittamaan P4H (Jägarliv i Sverige AB), mikäli sähköpostiosoitteesi muuttuu. Huomioithan, että P4H (Jägarliv i Sverige AB) varaa oikeuden lähettää pyynnön maksusta sähköpostiosoitteeseesi.

4. Tilaaminen

Voit tehdä tilauksesi verkossa kotisivullamme. Jos sinulla on kysyttävää tilaukseesi liittyen, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Kun olet tehnyt tilauksesi, lähetämme sinulle tilausvahvistuksen sähköpostitse. Jos emme jostakin syystä voi lähettää tilaustasi, ilmoitamme siitä mahdollisimman pian. Jos olemme jo vastaanottaneet maksusi sellaisesta tilauksesta, maksamme takaisin todellisen summan käyttäen samaa maksutapaa kuin jota käytit tehdessäsi tilauksesi, siinä tapauksessa, että se on mahdollista. Jos takaisinmaksun tulee jostakin syystä tapahtua toisella tavalla, P4H (Jägarliv i Sverige AB) työntekijä ottaa sinuun yhteyttä varmistaakseen, että takaisinmaksu voidaan suorittaa.

5. Sopimuksen perustaminen

Ostosopimus on vahvistettu vasta, kun P4H (Jägarliv i Sverige AB) on vahvistanut tilauksesi ja olet vastaanottanut tilausvahvistuksen sähköpostitse. Kehotamme säilyttämään tämän tilausvahvistuksen mahdollista asiakaspalvelumme kanssa tapahtuvaa yhteydenottoa varten. Voit peruuttaa tilauksesi siihen saakka, kunnes P4H (Jägarliv i Sverige AB) on vahvistanut sen. Jos tilaus peruutetaan, tulemme maksamaan takaisin mahdolliset maksut, jotka sinä tai maksu- tai luottokorttiyrityksesi on tehnyt tilausta koskien.

6. Toimitus

P4H (Jägarliv i Sverige AB) käyttää suurinta huolellisuutta tilausten vastaanottamisesssa ja käsittelyssä ja pyrkii toimittamaan tilauksesi valitsemasi toimitusvaihtoehdon mukaisesti. Sinun tulee antaa oikeat ja täydelliset osoitetiedot tilauksessasi, sillä emme voi taata, että niitä voidaan muuttaa sen jälkeen, kun tilaus on suoritettu loppuun. Asiakas on yksin vastuussa mahdollisista toimitusvirheistä, jotka johtuvat tilauksella olleista puutteellisista tiedoista tai toimitusosoitteen virheellisyydestä. Toimitustapamme kullekin markkinalle löytyvät kassalta ja alempaa kotisivultamme.

P4H (Jägarliv i Sverige AB) pyrkii lähettämään tilaukset mahdollisimman nopeasti ja siinä järjestyksessä kuin tilaukset tulevat meille, poikkeuksena ne maat, joissa tarjoamme toimitusvaihtoehdon ”Pikatilaus”. ”Pikatilaus” asetetaan ensisijaiseksi ja se käsitellään ennen muita toimitusvaihtoehtoja. Voimassa olevat toimitusajat sekä vakiotoimituksille että pikatilauksille löydät kassalta valitessasi toimitusvaihtoehdon. Vaikka pyrimme myös toimittamaan ilmoitetun aikarajan puitteissa, voi toimitus kestää odottamattomien tapahtumien vuoksi kauemmin. Kampanja-aikoina ja suurmyyntien aikana emme voi taata normaalia toimitusaikaa. Mikäli tuotteen toimitus myöhästyy ja myöhästymisellä on oleellista merkitystä sinulle ostajana, on sinulla oikeus peruuttaa ostoksesi. Jos pakettia ei noudeta noutopisteestä, rekisteröidään se automaattisesti noutamattomaksi paketiksi ja P4H (Jägarliv i Sverige AB) on oikeus veloittaa siitä käsittelymaksu 250kr.

Jos sinulla on kysyttävää koskien toimitusta, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun.

7. Vauriot kuljetuksen aikana

Vaurioista, jotka ovat muodostuneet kuljetuksen aikana, tulee ilmoittaa asiakaspalveluun välittömästi niiden havaitsemisen jälkeen, kuitenkin viimeistään 2 päivää paketin vastaanottamisen tai noutamisen jälkeen. Ota mieluiten kuva vaurioista ja lähetä se asiakaspalveluun. Asiakaspalvelun sovittua hyväksytystä kuljetusvauriosta lähetämme korvaavat tuotteet, jos tuotteita on varastossa. Jos tuotteita ei ole varastossa, voidaan muita saman hintatason tuotteita valita sopimuksen mukaisesti. Jos asiakas ei halua muita tuotteita, maksamme rahat takaisin palautettavista tuotteista.

8. Vaihto
P4H (Jägarliv i Sverige AB) tarjoaa ilmaiset tuotevaihdot edellyttäen, että vaihdettava tuote on samaa mallia kuin palautettu tuote. Tämä tarkoittaa sitä, että voit vaihtaa alun perin tilaamasi tuotteen vain eriväriseen tai -kokoiseen tuotteeseen. Jos haluat vaihtaa tuotteen eri malliin, sinun tulee palauttaa tuote ja tehdä uusi tilaus.

Sinulla on oikeus vaihtaa tuotteesi 90 päivän kuluessa siitä, kun olet vastaanottanut tilauksesi, mikäli kaikki tuotteet palautetaan samassa kunnossa kuin ne olivat, kun ne toimitettiin sinulle. Se tarkoittaa, etteivät tuotteet saa olla vaurioituneita, likaantuneita, pestyjä tai käytettyjä (muutoin kuin tuotteen kokeilemiseksi) ja että laput ja etiketit ovat paikoillaan.

Ilmoita meille, minkä tai mitkä korvaavat tuotteet haluat kirjoittamalla selkeästi sen mukana tulevaan palautuslomakkeeseen. Ystävällisesti valitse tuotteita, joita on varastossa oikean kokoisena kotisivujemme mukaan. Jos valittu korvaava tuote on loppuunmyyty, käsitellään tilaus palautuksena, joten ilmoita siksi mieluiten 3 vaihtoehtoa palautuslomakkeessa.

Jotta vaihto olisi veloitukseton, tulee käyttää mukana tulevaa, valmiiksi maksettua palautustarraa, joka liimataan kiinni palautuspakettiin. Jätä palautuspaketti palvelupisteeseen, joka mainitaan palautustarrassa. Palautuspakettia ei saa jättää suoraan kirjelaatikkoon, sillä ne paketit eivät saavu perille eikäP4H (Jägarliv i Sverige AB) siksi korvaa niitä. Säästä lähetysnumerollinen palautuskuitti, jonka saat palvelupisteestä, jotta voit osoittaa, että olet lähettänyt paketin meille ja jotta paketti voidaan jäljittää. Kun olemme vastaanottaneet palautuspakettisi, käsittelyaikamme on 3-5 päivää ennen kuin korvaavat tuotteet lähetetään sinulle. Jokaisesta tilauksesta saa tehdä yhden ilmaisen vaihdon.
Tuotteita vaihtaessasi maksuasi ei tarkisteta riippumatta siitä, minkä maksutavan olit valinnut tilauksellesi.

9. Peruutusoikeus/ Palautukset

Sinulla on oikeus peruuttaa tilauksesi syytä ilmoittamatta. Sovellamme 90 päivän peruutusoikeutta, joka astuu voimaan siitä, kun olet vastaanottanut tilauksesi. Jos haluat käyttää peruutusoikeuttasi, lähetä meille selkeä viesti päätöksestäsi peruuttaa tilaus, katso yhteystiedot alla. Ilmoita nimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi, sähköpostiosoitteesi, tilausnumerosi ja muut tiedot, jotka voivat olla relevantteja palautustasi käsitellessämme. Jotta ehdit käyttää peruutusoikeuttasi ajoissa, riittää, että toimitat meille viestin, jossa ilmoitat, että ajattelet käyttäväsi peruutusoikeutta ennen kuin peruutusaika päättyy.

Lähetä tuote meille takaisin ilman tarpeetonta viivettä ja viimeistään 14 päivän kuluessa siitä päivästä, kun olet ilmoittanut meille päätöksestäsi peruuttaa tilauksesi. Peruutusajan katsotaan olevan voimassa, jos lähetät tuotteen takaisin ennen kuin tämä 14 päivän jakso on kulunut loppuun.

P4H (Jägarliv i Sverige AB) takaa täyden takaisinmaksun palautustuotteille, mikäli kaikki tuotteet palautetaan samassa kunnossa kuin jossa ne olivat, kun ne toimitettiin sinulle. Se tarkoittaa, etteivät tuotteet ole vaurioituneet, likaantuneet, pesty, muutettu tai käytetty (muutoin kuin tuotteen kokeilemiseksi) ja että laput ja etiketit ovat paikoillaan.

Jos tuotteen arvo on alentunut ja tämä arvonalennus johtuu siitä, että sinä asiakkaana olet käsitellyt tuotetta suuremmassa laajuudessa kuin mitä on ollut tarpeen tuotteen ominaisuuksien ja toimintojen toteamiseksi, tulemme vähentämään arvonalennusta vastaavan määrän takaisinmaksusta.

Kaikki lähetyksemme sisältävät ennakkoon painetun palautuslomakkeen, jota voit käyttää, jos haluat palauttaa yhden tai useamman tuotteen. Täytä palautuslomake ja palautuspaketti. Palauttaaksesi veloituksetta tulee käyttää mukana tulevaa, valmiiksi maksettua palautustarraa, joka liimataan kiinni palautuspakettiin. Jätä palautuspaketti palvelupisteeseen, joka on nimetty palautustarrassa. Palautuspakettia ei saa lähettää suoraan kirjelaatikosta, sillä silloin se ei saavu perille eikäP4H (Jägarliv i Sverige AB) siten myöskään korvaa sitä. Säästä lähetysnumerollinen palautuskuitti, jonka saat palvelupisteestä voidaksesi osoittaa, että olet lähettänyt paketin meille ja jotta paketti voidaan jäljittää. Tietoa käsittelytavoista löydät myös palautuslomakkeesta.

Olet vastuussa tuotteen kunnosta sen jälkeen, kun olet vastaanottanut sen meiltä. Se tarkoittaa, että sinä asiakkaana vastaat myös tuotteesta sen palautuskuljetuksen aikana. Suosittelemme siksi, että paketoit tuotteen hyvin, ettei se vaurioiudu meille suuntautuvan kuljetuksen aikana. P4H (Jägarliv i Sverige AB) ei ole vastuussa korvaamaan asiakkaalle palautustuotetta, jos palautustuotteeseen on tullut merkittävä kuljetusvaurio sen palautuskuljetuksen aikana.

Jos haluat käyttää peruutusoikeuttasi, maksamme takaisin sen verran kuin mitä tuote/tuotteet ovat maksaneet, sisältäen kulun vakiotoimituksesta ilman mahdollista viivästyskorkoa ja viimeistään 10 päivän kuluessa siitä päivästä lukien, kun meille ilmoitettiin päätöksestäsi peruuttaa tilauksesi. Meillä on toki oikeus odottaa takaisinmaksun suhteen, kunnes olemme saaneet sinulta takaisin tuotteen tai todisteen siitä, että olet lähettänyt tuotteen takaisin riippuen siitä, kumppi tulee kyseeseen aikaisemmin. Tulemme käyttämään samaa maksutapaa takaisinmaksulle kuin jota itse olet käyttänyt alkuperäisessä liiketoimintatapahtumassa, ellet erikseen ole sopinut kanssamme jotakin muuta. Joka tapauksessa takaisinmaksu ei tule maksamaan sinulle mitään.

Jos palautuksen aikaraja ei täyty, meillä on oikeus veloittaa asiakkaalta viivästysmaksu, joka vastaa 200kr.

Jos asiakas ei täytä kappaleen 9 ehtoja tuotteen palautuksen yhteydessä, on meillä oikeus mahdollisen tuotteen arvonalennuksen lisäksi veloittaa maksu ei-hyväksytystä palautuksesta, joka vastaa 200kr.

10. Reklamaatio

Lain mukaan sinulla on oikeus reklamoida tuote, joka on viallinen. Jos sinulla on vaate, joka on mennyt rikki, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Huomioithan, että sinun tulee jättää viesti meille, jossa on tiedot viasta ”kohtuullisen ajan kuluessa” siitä lukien, kun olet havainnut vian. Jos reklamoit kahden kuukauden kuluessa siitä lukien, kun olet havainnut vian, olet reklamoinut kohtuullisessa ajassa. Jos et ole reklamoinut kolmen kuukauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta, on reklamaatio-oikeutesi menetetty.

Näkyvien materiaali- ja tehdasvikojen osalta reklamaation hyväksymiseksi vaaditaan: sauma puuttuu, taskua ei ole ommeltu toistamiseen, vetoketju ei toimi.

Esimerkkejä ”virheistä”, jotka eivät täytä reklamaatio-oikeutta: vaate, joka koostuu kokonaan tai osittain villasta tai polyesteristä, nyppyyntyy. Vaatteen luonnoton kuluminen. Vaatteen painatus haalistuu pesun yhteydessä.

Jos olet epävarma, onko juuri sinun vaatteesi vialla reklamaatio-oikeutta, ota yhteyttä asiakaspalveluun.

Viallisen tuotteen hyväksytyn reklamaation osalta me vastaamme palautuskuluista, kun käytät mukana tulevaa, valmiiksi maksettua palautustarraa. Ystävällisesti täytä mukana tuleva palautuslomake. Jos sinulla ei ole enää tallella palautustarraa, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Hyväksytyn reklamaation yhteydessä hyvitämme sinulle voimassa olevan lainsäädännön ja todellisten suositusten mukaisesti. Kaikkien reklamoitujen tuotteiden tulee olla puhtaita, kun ne lähetetään meille. Sinä asiakkaana vastaat palautettavista tuotteista, ja siitä että ne on paketoitu huolellisesti. Emme ota vastaan paketteja, jotka lähetetään meille postiennakkona.

11. Värit, mitat & paino

Pyrimme niin todenmukaisella tavalla kuin mahdollista näyttämään tuotteidemme ominaisuudet, rakenteen ja värit. Kotisivullamme näkemäsi väri voi toki riippua laitteesi näytöstä, emmekä voi taata, että laitteesi jäljentää värit visuaalisesti oikein.

P4H (Jägarliv i Sverige AB) ei vastaa tuotteidemme väreistä ja ulkonäöstä sosiaalisessa mediassa, sillä niitä on voitu muokata.

Mitat ja paino, joka annetaan kotisivullamme, ovat ainoastaan viitteellisiä arvoja, jotka antavat sinulle paremman käsityksen tietyn tuotteen mallista tai istuvuudesta eivätkä ne ole ehdoton takuu vastaanottamasi vaatteen todellisesta painosta. Vaatteen mitat voivat vaihdella riippuen siitä, mitä materiaalia vaatteen valmistuksessa on käytetty. Sama koko eri mallisarjoissa voidaan kokea erisuuruisena sen vuoksi, että suunnittelu, materiaali ja istuvuus vaihtelevat.

12. Meidän vastuumme

Me P4H (Jägarliv i Sverige AB) haluamme, että olet 100 % tyytyväinen ostokseesi ja tarjoamme siksi tyytyväinen-asiakas-takuun. Jos et ole tyytyväinen ostokseesi voit, niin kauan kuin ehdot täyttyvät, palauttaa tuotteen tai tuotteet meille ja saada rahasi takaisin.

Force Majeure
Emme ole vastuussa tiettyjen velvollisuuksien täyttämisen laiminlyömisestä ehtojen mukaisesti, jos laiminlyöntimme johtuu olosuhteista, joihin emme voi vaikuttaa ja olosuhteet estävät tai tekevät toimeenpanemisesta kohtuuttoman vaikeaa. Sellaisina olosuhteina pidetään, mutta eivät ole rajoitettuneet, sotaa, saartoa, mellakkaa, tulipaloa, luonnonkatastrofia, ydinvoimalaonnettomuutta ja ilkivaltaa.

Laajin velvollisuutemme sinua kohtaan mahdollisten menetysten tai vaurioiden osalta kotisivulla tehdyn tilauksesi yhteydessä rajoittuu tilauksesi loppusummaan.

Riita-asiat
Voit lähettää valituksen EU-komission ODR-alustan kautta riita-asioiden välittämiseksi. ODR-alusta tarjoaa kuluttajille ja elinkeinonharjoittajille EU:n sisällä mahdollisuuden ilman oikeusistuimia yrittää ratkaista valituksiin liittyviä riita-asioita tuotteista, jotka on ostettu internetissä. Portaali on suunniteltu käyttäjäystävälliseksi ja interaktiviiseksi verkkosivustoksi, joka on veloitukseton ja saatavana kaikilla virallisilla EU-kielillä. Käyttämällä ODR-alustaa kuluttajat ja elinkeinonharjoittajat löytävät tahon riita-asioiden ratkaisemista varten ja sitten käyvät läpi prosessin löytääkseen ratkaisun kuluttajien valituksiin. ODR-alustan löydät täältä: http://ec.europa.eu/odr.

13. Siirto

P4H (Jägarliv i Sverige AB) varaa kolmannelle osapuolelle oikeuden siirtää tai pantata maksuvaatimukset sisältäen maksut, jotka ovat tapahtuneet tuotteen toimituksen yhteydessä.

14. Lauselman voimassaolo

Jos yksi tai useampi säännöksistä tässä sopimuksessa ei ole voimassa tai jokin tuomioistuin tai päättävä viranomainen tuomitsee ne tehottomiksi, se ei vaikuta jäljellä olevien sopimussäännösten voimassaoloon.

15. Oikeuksien haltija

Kaikki immateriaaliset oikeudet, kuten tuotemerkki ja tekijänoikeudet, sivustolla p4h.se kuuluvat yritykselle P4H (Jägarliv i Sverige AB). Kaikki sivuston p4h.se tai sen sisällön käyttäminen, mukaan lukien sellaisen materiaalin kopiointi tai tallennus kokonaisuudessaan tai osittain, muuhun kuin henkilökohtaiseen, ei-kaupalliseen käyttöön, on kielletty ilman P4H (Jägarliv i Sverige AB) lupaa.

14 päivän

peruutusoikeus

Ilmainen

vaihto ja palautusoikeus

Toimitusaika

3-5 päivää

Turvallinen

verkkokauppa Klarnall